4 september 2017

Souvenirs van een foodie

Zoals ik al eerder schreef nemen we van vakantie graag eetbare souvenirs mee. Dit jaar ook en nog wat andere dingen :). Ik laat jullie graag zien wat we meenemen...


Deze houten lepel moest mee!!! ❤ Dat snappen jullie wel toch :)


Mijn schaaltjes voor kleine taartjes waren al heel lang slecht en waren in de prullenbak verdwenen vlak voor de vakantie. Toen ik deze variant met handvat tegenkwam... was ik verkocht.


Geen Oostenrijk en Zwitserland zonder chocolade. 1 dag zijn we naar Zwitserland geweest en daar kochten we lekkere chocolade. Lekker puur en extra puur!


Kaiserschmarrn, super lekker in de Oostenrijkse hutten, toen ik een kant en klaar mix tegen kwam besloten we die te kopen. Ik wil het ook nog een keer helemaal van scratch maken, maar leuk om even met zo'n mix te beginnen!


Heeft niks met eten te maken, maar wel met schrijven. Naast het online schrijven, schrijf ik ook in mijn dagboek en veel andere dingen doe ik ook nog op papier. Ik kwam deze mooie vulpen tegen en die mocht ook mee naar huis. Oh en wat schrijft dat lekker en mooi! Heerlijk... een echte aanwinst..

Voor thuis gingen er ook nog biertjes mee en een fles sterke drank. Beide jongens kochten wat kleding en ik ook, maar die staan ook niet op de foto, dus zullen jullie me op mijn woord moeten geloven ;)

Wat heb jij meegenomen van vakantie?

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke souvenirs!! Moest alleen een beetje lachen om je houten lepel. Ik kocht dezelfde bij. ........de Hema. Kaiserschmarn zijn we ook fan van. En ik ben ook, net als jij, van plan dat eens zelf te gaan maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En die vulpen.... echt zo'n genietmoment: iets mooi schrijven met een echte vulpen van jou alleen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die toblerone die zoek ik overal in Nederland, maar ik vind hem nergens. Zo jammer. De pannetjes zijn super schattig, je hebt een leuke buit Ilse. :)

    BeantwoordenVerwijderen