12 april 2017

Gastblog op Sestra: Stil stond mijn trein

Kennen jullie Sestra


Een site voor christelijk vrouwen, een plek voor bemoediging, om te lezen, om geinspireerd te raken. Al jaren mag ik als gastblogger schrijven op hun site. Ik schreef over geloofsopvoeding, gekoppeld aan mijn andere blog Family Nights. Omdat ik niet de energie heb om zulke avonden voor te bereiden of om ze uit te voeren als gezin. Staan die avonden even op een laag pitje. Ook mijn andere blog, maar dus ook de gastblogs voor Sestra stonden op pauze. Tot de vraag kwam of ik evt over iets anders zou willen bloggen. Want schrijven blijf ik super leuk vinden. Ik heb besloten op hun site als gastblogger te schrijven over mijn leven op dit moment. Omdat jullie hier meelezen wil ik jullie ook graag meelaten lezen op Sestra. 


"Al weken, nee maanden, was ik aan het tobben met klachten in mijn bil, wat zich uitbreidde naar mijn heup en later ook onderrug. Twee fysio’s kneden er heel wat op los, maar het mocht niet baten. En voor mijn gevoel stond eind november mijn levenstrein ineens stil."
__________________________

Wil je de rest van de blog lezen, klik dan even door naar de site van Sestra
Ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe blog vinden daar en of jullie Sestra al kende!?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten