16 november 2017

Win een verrassingsdoos van MIGOPEER

Ik kreeg 1,5e week geleden een doos met Migoperen... Ik kende ze nog niet en jullie vast ook niet aangezien ze net nieuw op de markt zijn. Des te meer reden om ze te proberen en er zit voor jullie ook een leuke winactie aan gekoppeld. 


"Migo® let’s smile anywhere!
FruitMasters heeft jarenlang onderzoek gevoerd. Zo hebben zij echte perenliefhebbers gevraagd naar wat zij willen en luisterden zij zelfs naar perenhaters. Waarom eten ze geen peren? De reactie was duidelijk: "We willen heel graag een peer eten, maar dan wel een peer die minder knoeit, langer houdbaar is, een langere constante kwaliteit heeft en natuurlijk sappig is!" Tadaa: zie hier Migo."
~tekst en foto Kroon op het Werk~

Een nieuwe peer dus met nogal wat beloftes. We testen ze graag... En wat zijn ze lekker! Ze zijn minder sappig en je knoeit dus echt minder. Maar dat heeft niks afgedaan aan hun smaak. Ideaal is ook dat je deze peer met schil kan eten, dat kan sowieso wel, maar ik vind de grovere schil nooit zo lekker. Deze peer heeft een gladde schil en kan je net als een appel zo uit het vuistje eten. Onze complimenten aan de Migopeer en de FruitMasters!

Als je de komende tijd migo peren koopt in de supermarkt, gaat een deel van de opbrengst naar de Cliniclowns. Nog een mooie reden om ze eens zelf te testen!

Wil jij ook een box met migo peren winnen? Dat kan heel simpel, laat hieronder een reactie achter met daarin je mailadres en je naam. 24 November zal ik de winnaar mailen!

~deze blog werd gesponsord door Migo en Kroon op het Werk

20 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me heerlijk! Wat extra vitamine voor straks na de bevalling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk oh wat klinken deze heerlijk!!
    Ben gek op peren maar ik zeg het eerlijk.
    Dat gedruip en dat geknoei.
    Is inderdaad iets dat ik verfoei.
    Lekker happen in een nieuwe Migo.
    Met deze Peren steel ik vast de show.
    Dus doe ik graag mee voor deze prijs.
    Winnen zou fantastisch zijn, echt onwijs!!
    Hoop dat je genoot van mijn korte “rhyme”.
    Toedeloe en groetjes, het is goodbye time.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Email vergeten, maar maak toch graag kans op peren eten : devapajo at gmail punt com

      Verwijderen
  3. Nou,die zou ik ook wel willen winnen! Kids zijn gek op peren...maar mama niet op dat geknoei eerlijk gezegd!Dus t lijkt me mooi om dan deze peren eens te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker! Peren!
    Uit de hand, in een smoothie en ik heb een heerlijk recept voor perentaart... dus ik wil graag meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmm.. lijkt me heerlijk! Meer peer, minder geknoei!

    Groetjes, Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik ben heel benieuwd! Peren eten we weinig, aangezien ze zo knoeien! Wel hebben we een paar kritische testers, de vogels die dagelijks een stukje krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben wel heel nieuwsgierig geworden... zouden ze ook gemakkelijk mee naar school kunnen?
    (ze hebben nu wel schoolfruitperen... maar die zijn onrijp... bleh)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt goed zeg, die wil ik wel proberen...Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat klinkt veelbelovend; de peren die we nu hebben zijn vaak aan de buitenkant nog hard en aan de binnenkant al overrijp waardoor het grootste gedeelte weggesneden moet worden en dan ook nog de rasperige schil en dan heb je niks meer over; dus een peer uit het vuistje zou wel super lekker zijn om te testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekkere peren daar zeggen wij geen nee tegen! We houden allemaal van peren hier, maar deze kennen we nog niet. Klinkt erg goed dus die willen we graag proeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Verrassend. Eindelijk een andere peer. Na tig jaren altijd maar t zelfde ras. Ben heel benieuwd naar de smaak dus ik doe mee. dwijgman@upcmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja graag! emmadegraeff@gmail.com
    En dank voor je mooie site! Gods rijke zegen gewenst en ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben benieuwd! Ik heb geen account, mag het ook zo?
    Frederiekebrom@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke peren wil ik graag winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke actie, ik doe graag mee. Ook hier worden peren niet graag gegeten, maar nu misschien wel. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aan zo’n gezonde actie neem ik graag deel. Wil graag die Migo-peren uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen