21 augustus 2017

Daar zijn we weer :)

6 weken, 
wat gaat de tijd snel. 
Nu ik terugkijk is het snel gegaan, 
aan het begin van de schoolvakantie leek die een eeuwigheid te duren.
Ook bleek revalideren en schoolvakantie niet altijd een geweldige combi, maar we hebben het gered. 

We zijn ook op vakantie geweest en hebben genoten. Daar vertel ik latere meer over! En uiteraard komen er ook leuke foto's voorbij :)

Vandaag beginnen aan deze kant van het land de scholen weer en de jongens zijn vol goede moed en gezonde tegenzin weer richting school vertrokken. En ineens zomaar heb ik geen kleine kinderen meer, zelfs geen basisschool kinderen meer, maar 2 grote stoere knullen die nu beide in de bovenbouw zitten. 

De revalidatie is gewoon doorgegaan de vakantie behalve onze eigen vakantie dan. En ook ik start deze week weer volop met 3 x in de week. Ook met goede moed en gezonde tegenzin ;). 

Het werk roept voor ons beide ook weer. Al is het voor mij in veel minderen mate, dan bij mijn man natuurlijk. Wat was ik blij met m'n man afgelopen vakantie... Naast zijn drukke baan heeft hij veel in huis en met de kinderen gedaan. Dus bij deze schat... je bent een topper!

En ook deze week start mijn blog weer! Je kan weer recepten, reviews, winacties, photoblogs, diy, gastblogs en series verwachten. Ik wil graag iedere dag een blog online hebben zoals altijd, maar misschien veranderd dat komend seizoen wel ... ligt ook aan mijn herstel en de energie die ik wel of niet heb. De wil om te schrijven en te delen is heel groot, dus daar zal het niet aan liggen. Dus mocht je een dag eens een blog missen, nee ik ben niet ziek nou eigenlijk wel, maar dan doe ik gewoon wat rustiger aan. Oh en alle blogs die online komen zijn al eerder geschreven hoor. Dus denk niet dat ik iedere ochtend zo vroeg op sta om te bloggen, doe ik lekker op andere momenten ;)

Ik hoop dat jullie een fijne schoolvakantie hebben gehad!

7 opmerkingen:

  1. Hey Ilse,wat fijn om je weer te lezen. Een groot stap he, als je geen kinderen meer hebt in de lagere school (België), is dat bij jullie onderbouw ? Onze zoon Thomas start ook in de grote school op 1/9. Dochterlief nog twee jaartjes in de lagere school. Hoe is het met je gezondheid ? Ben zelf ook nog steeds thuis aan het revalideren. Vindt moed en steun in je blog, we zijn ook gelovig en dat is bemoedigd om te lezen dat er nog gezinnen zijn die tegen de stroom ingaan. Heel veel moed !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Hilde, dat heet bij ons onderbouw idd! Onze zonen zitten in groep 5 en 7. fijn dat je bemoediging kan vinden in mijn blogs.valt niet mee hè revalideren... mijn gezondheid is eigenlijk gelijk gebleven... mentaal een flinke boost gekregen van de vakantie. Succes en zegen voor je eigen gezin en revalideren.. liefs Ilse

      Verwijderen
    2. Hi Hilde, dat heet bij ons onderbouw idd! Onze zonen zitten in groep 5 en 7. fijn dat je bemoediging kan vinden in mijn blogs.valt niet mee hè revalideren... mijn gezondheid is eigenlijk gelijk gebleven... mentaal een flinke boost gekregen van de vakantie. Succes en zegen voor je eigen gezin en revalideren.. liefs Ilse

      Verwijderen
  2. Welkom terug en heb weer zin om je blogs te lezen, dus kom maar op�� Hier gaat zoon naar groep 7 en dochter naar groep 2, maar zij hebben nog twee weken vakantie. Jullie oudste naar de laatste klas of ook groep 7?
    Ik ben vandaag weer begonnen met werken. Kan ik even wennen voordat 4 september alle activiteiten weer beginnen.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zitten in groep 5 en 7. Zo groot alweer! Lekker dat jullie nog even vakantie hebben!

      Verwijderen
    2. Ze zitten in groep 5 en 7. Zo groot alweer! Lekker dat jullie nog even vakantie hebben!

      Verwijderen
  3. Leuk dat je er weer bent Ilse!
    Mijn vakantie begint nu...

    BeantwoordenVerwijderen