20 mei 2017

Candles.... *photoblog

De tijd van veel kaarsen branden ligt al weer even achterons.. maar toch wilde ik nog wat foto's delen... Van de foto's die ik nam van de brandde kaarsen...






Als experiment nam ik ook foto's van waxinelichtjes die ik uitblies... Ik weet niet hoeveel ik er uiteindelijk genomen heb, maar wel super leuk om op het grootste gemak uit te proberen. 














Spelen met lucifers bleek ook leuk te zijn :)... 









Ik blijf erbij dat als je van dingen bewust foto's neemt... Dus niet even snel een foto met je telefoon (waar niks mis mee is hoor)... Maar als je echt even de tijd neemt om met een fototoestel wat dingen vast te leggen, dat je dan zoveel meer ziet dan dat je normaal zou zien... Ik verwonder me vaak aan de andere kant van de lens.... Heb ik normaal gesproken geen oog voor die dingen omdat ze normaal zijn.. En dan ineens zijn ze fascinerend om te zien!...Ik zou zeggen probeer het eens uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten