8 april 2017

Love you to the moon and back *photoblog

Heerlijke uitspraak ... 

LOVE YOU TO THE MOON AND BACK...

met de camera haalde ik hem wat dichterbij.... maar dan nog blijft hij ongrijpbaar ver weg... zover... dat als je zoveel van iemand houdt... wowww dat is veel!

Vandaag wil ik jullie laten mee genieten van wat foto's die ik de afgelopen maanden nam van de maan!



.

Ik was verbaasd dat ik de maan zo op de foto kon zetten... ongelooflijk dat je zelfs de kraters kan zien



En ja ook kreeg ik de volle maan erop :)




Deze man ik vorige week toen de zon net onder was... 





3 opmerkingen:

  1. Echt zo mooi! Dit daagt mij uit om zo een rondje met mijn man een rondje te lopen om naar de man te kijken:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi gedaan, echt knap!

    BeantwoordenVerwijderen