10 februari 2017

Appelboomtaart


Eigenlijk ging ik er vanuit dat wanneer je 9 wordt en een grote stoere jongen bent... er geen kindertaart meer gewenst werd. Fout gedacht dus... Thomas liep zich van tevoren al te verkneutelen over het feit dat hij een leuke taart ging krijgen. Normaal probeerde ik het kadootje in/op de taart te verwerken. Dit keer kreeg hij van ons een microscopenset. Tja om nou een microscoop op de taart te zetten vond ik ook wat ver gaan.


Dus ik besloot iets met de ingredienten te doen. Ik gaf de jongens de opdracht op de appelboom van Playmobile op te zoeken. Deze kreeg ik netje geleverd. Op de dag van zijn verjaardag verbouwde ik de taart tot een appelboomtaart...


En Thomas? Die vond hem geweldig... zeker met zijn kaarsje erop :) Ben benieuwd of  hij volgende jaar als hij 10 wordt toch ook weer zo'n taart wil... We zullen het zien. 



Als basis voor deze taart gebruikte ik de Appel Citroen Cheesecake... Precies de smaken die hij geweldig vind en zo kwam de appel weer terug in de decoratie op de taart. 



Op zoek naar nog meer inspirtatie voor een kindertaart? Kijk dan hier eens..

2 opmerkingen: