31 oktober 2016

Goodbye... Oktober

Deze maand was weer overvol... weer met verjaardagen en feestjes.... met leuke visites... aardig wat bible journaling en nog veel meer... Lees je mee?


 Bovenstaande foto is van het spoorwegmuseum.... Ja daar gingen we alweer heen... Dit keer met een ander stel vrienden. We genoten van een dag samen met onze gezinnen. Aansluitend gingen we logeren bij hen thuis. Pas zondag avond laat kwamen we thuis... Wat 2 dagen was en 1 nachtje... voelde als veel langer en tegelijk als veel te kort.. Lieve vrienden doen we snel weer...

Terwijl we weg waren vierde een andere vriendin haar verjaardag en miste haar geweldige taartjes... Dinsdag op school kreeg ik een bakje in mijn handen gedrukt... met deze schatjes... Heerlijk!


Houden jullie ook zo van een schoon en fris opgemaakt bedje? Ohhh ik kan er zo van genieten... Netjes strak en zo lekker ruikend weer... 



Ik ging weer wat meer bible journalen... Heerlijke bezigheid!



Theedrinken op het schoolplein... Hoe gezellig... Via de app even wat eerder afspreken, warmhoud bekers mee naar het plein en even een half uurtje bijkletsen


We gingen in Bonfire Dordrecht naar een concert van Lev. Echte aanrader! We laadde op en genoten van een avondje weg. 


Ook was het deze maand weer 2x feest bij ons thuis. Matthijs was als eerste aan de beurt... 7 werd hij en kijk hem eens blij zijn met zijn nieuwe speelgoed. 


Dezelfde dag vierde we zijn feestje. Waar we heen gingen heb je afgelopen zaterdag in deze blog kunnen lezen... Maar het was in ieder geval super! Wij hebben bijna heel de middag op een bankje gezeten, wat gelezen en de kinderen vermaakte zich geweldig...



Met deze geweldige kereltjes gingen we op een zonnige zondag naar het bos... Wat genieten zeg! Het was gewoon warm in de zon... 


We haalde voor de 2e keer onze appeloogst binnen. Waar we vorig jaar nog een stuk of 10 appels hadden, hadden we dit jaar het recordaantal van welgeteld 1 appel... Deze ging in vier partjes en genoten van ieder hapje... Want deze appel hebben we het hele jaar in de gaten gehouden en gesmacht naar de tijd dat we hem konden gaan proeven!


Via de Jumbo had ik nog dagje uit zegels liggen. De jongens wilde heel graag naar Sealife in Scheveningen. Leuk... maar stonden wel met 1,5 uur weer buiten. We waren blij dat we kortingskaarten hadden anders vonden we het echt te prijzig... 


we vermaakte ons de rest van de dag op de boulevard, winkelde wat, gingen de pier en toren op.. Dronken warme chocolademelk en voerde duiven die uit onze handen aten.. 



Daarna was ik aan de beurt om te verjaren... Ik kreeg van mijn lieven mannen een geweldig boeket en nog meer mooie kadootjes.. Heerlijk om zo verwend te worden. Omdat we mijn verjaardag al eerder gevierd hadden besloten we om op die dag weer naar het bos te gaan... Het was een prachtige dag. We lunchten in het bos met salade... Half oktober... Ongelooflijk... zo genieten...  


Ik werd 34... super om weer een jaar verder te mogen zijn... dankbaar voor alles wat het afgelopen jaar gebeurde. Ook al verloopt dit jaar niet helemaal zoals we graag zouden willen, toch is er nog veel meer om dankbaar voor te zijn! Daar kijken we dan ook naar... Dankbaar voor ons leven, de jongens, de gezelligheid thuis en het samen kunnen zijn.. 



Deze maand hadden we ook vakantie... Wat hebben we genoten... Kopjes thee met kaakjes terwijl de regen tegen de ramen slaat, biebboeken halen en uren lezen, logeren bij opa en oma voor de jongens en voor ons een avondje uit...Met zijn allen naar een museum, thuisbioscoopje...





Ik krijg geregeld vragen hoe het met mijn bekken gaat en zelfs kreeg ik een hele lieve mail van een lezer met haar verhaal... Dat bemoedigde me heel erg.... Maar  ondertussen gaat het nog steeds niet geweldig. De bedachte behandeling bleek te zwaar voor mijn lichaam en moest flink afgezwakt worden, later moest hij nog meer terug geschroefd worden. Nu ben ik met hele kleine oefeningen bezig in de hoop dat dat de start gaat zijn van de opwaartse spiraal. Gelijk wil ik jullie ook bedanken voor het meeleven!


Ik probeer steeds meer tijd in fotograferen te steken en zo mijn foto's mooier en beter te maken. Met een nieuwe camera betekend dat heel wat uitproberen en soms aardig wat frustratie... Frustratie omdat ik al die termen niet goed genoeg snap... Maar dan komt het zomaar voor dat ik gerust 1,5 uur foto's zit te maken van 2 appels in de schemer ;). Al doende leert met... zeggen ze toch...



De foodybox van het najaar kwam ook weer binnen... Wat een geweldige producten zaten erin zeg! Sommigen zijn al gebruikt en andere krijgen binnenkort hun bestemming... uiteraard zal ik over een groot deel ook bloggen. 


Met oma ging ik samen met de jongens op stap voor nieuwe kleding. We waren dit jaar bijzonder snel klaar. Heerlijk...Leuke dingen gevonden en blijde jongetjes... Of was dat vooral omdat we bij de Mac aten ;)


Kleine momentjes na schooltijd... Thee, plak overgebleven cake van het weekend en een duckie!


Afgelopen weekend waren we bij vrienden en genoten van het alweer prachtige herfstweer... In jawel een bos ;). 's Avonds heerlijk gegourmet. Toen de kinderen op bed lagen zagen we de uren wegtikken en bleek de tijd te kort voor ons... Maar wat was het gezellig!



Hoe is jullie oktober geweest?

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien hebben jullie echt alles uit deze maand gehad wat er in zat. Jammer alleen dat het met je bekken nog steeds niet veel beter gaat.
    Ik heb genoten van je verhaal.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen