29 september 2016

Pastasalade


Een pastasalade is altijd lekker en goed te maken voor een buffet. Ik maakte deze salade in 2 delen. De dag van tevoren kookte ik de pasta, op de ochtend van ons feestje, maakte ik de salade af. In de koelkast mochten de smaken goed in elkaar trekken, toen de tafel klaar stond kon ik de salade zo neer zetten. 


Zo'n salade hoeft eigenlijk geen recept te hebben... Want je kan hem maken zoals jezelf wilt... Deze keer dus niet een echt recept, maar wel een lijstje met de ingrediënten die ik gebruikte.


500 gram ongekookte pasta
2 appels
1 rode ui
1 komkommer
100 gram erwtjes
100 gram cherrytomaatjes
kipreepjes
dressing van wat yoghurt, mayonaise en verse bieslook
4 zongedroogde tomaatjes


Hou de salade koud in de koelkast tot gebruik. Gebruik een mooie schaal voor de salade in te serveren!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten