22 februari 2016

Blog-vriendinnen-swap

Stel je bent allebei blogger...
je hebt een zelfde soort blog...
dus ook dezelfde interesses...
het reageren op elkaars blogs werd steeds uitgebreider..
zo uitgebreid dat we maar eens gingen mailen...
toen vriendjes werden op facebook...
en afgelopen herfst elkaar voor het eerst met onze kinderen ontmoette...
en wat was het leuk!...
We gingen verder waar we bloggend, chattend en mailend gebleven waren...

Dat er snel een vervolgafspraak moest komen waren we het snel over eens...
het liefst in het weekend dat de mannen elkaar ook konden ontmoeten en we goed de tijd hebben...
Aangezien we ruim een uur uit elkaar wonen, moesten we echt iets plannen...
Zo snel mogelijk na de kerst was ons idee....

Dus januari was het zover!
eindelijk konden we weer in reallife kletsen en van gedachten wisselen...

Van tevoren spraken we af om een swap voor elkaar te maken...
we besloten dat het niet meer dan 15,- mocht kosten, er 5 kadootjes in moesten zitten.
Voor die kadootjes verzonnen we ook nog leuke "regels"...
- iets zelfgemaakts
- iets van de kringloop
- iets zelfgemaakts uit de keuken
- een kadootje
- iets voor in de keuken
....

Met deze blog wilde we jullie mee laten kijken wat we maakte...
Ik laat alleen niet alles zien...
daarvoor moet je verder kijken op de blog van mijn bloggende vriendin...

Hoe zag mijn swap eruit...









Bij Julia van Gezinsleven kan je kijken wat er uit al die pakjes kwam....

____________________________________________

Ik werd door Julia op mijn beurt ook verrast met een mooie swap. 
Het is alleen al leuk om te zien dat iemand zijn best voor je gedaan heeft.
Moeite genomen heeft om het mooi in te pakken, een etiketje eraan te hangen.. 

Vandaag op de foto wat ik kreeg bij de Blog-Vriendinnen-Swap...
de ingepakte versie staat bij Julia op haar blog!

Een heel lief windlichtje, wat bij de kringloop vandaan kwam... 


Een heerlijk zoete dadeltaart... 
Recept?
Vraag het aan Julia zou ik zeggen, want ik weet het niet ;)


Ik ben dol op snijplanken en kijk eens wat een gave ik kreeg....


Ook was Julia voor mij aan de knutsel geslagen....
een super leuk zeeppompje met daarin een tekst.... Mijn eerste reactie was: "hoe krijg je dat nou voor elkaar?"... Haar reactie?:"komt binnenkort een DIY van online"... hahah tja dat krijg je met bloggers :)


Ook aan de vogels was gedacht en we kregen een pindaslinger, 
de DIY daarvan is laatst al voorbij gekomen op haar blog.


Ook kreeg ik een heerlijke reep chocolade... 
en eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik niet kon wachten met een foto maken en dat ik eerst even moest proeven :)...



Zelf kan ik ook weer aan de knutsel met deze superschattige stickers van allerlei soorten en maten vlinders



Als laatste pakte ik een lekker creme uit en een kaars met een leuke tekst...
maar de tekst op de zijkant was misschien nog wel leuker :)




Dank je wel Julia voor de moeite die je voor me nam...
en we hebben gelukkig al weer snel afgesproken en dus kunnen we dan weer real-life thee drinken!

1 opmerking: