27 november 2015

Werken op ons eigen stukkie Hollandse klei....

En dan ben je de "trotse bezitters" van een stukkie Hollandse klei... en moet er dus wel gewerkt worden. De eerste keer dat we gingen moesten we even goed verzinnen wat er allemaal mee moest. 1 Grote tas met gereedschap en 1 tasje met lekkers en water. 


Op het programma staat een boom eruit halen... 
Gelukkig bleek bij aankomst dat hij niet helemaal uit de grond hoefde.... Omdat er nog een drainagebuis de grond in moet, gaan ze op dat stuk nog aan de slag met een graafmachine en dus wilde ze nog wel de stronk uit de grond halen :).  Dat scheelde dus weer...



Teamwork ten top...
bedankt Tine voor het fotograferen, het helpen en de gezelligheid 




Kijk zo voel het om een eigen stukkie klei te hebben ....






4 opmerkingen:

  1. Oh, een eigen stukje grond is zo heerlijk om te hebben. Behalve het kweken van gezonde en onbespoten groenten levert het ook zoveel rust op vind ik. Als ik het druk heb, of er speelt veel dan kom ik altijd weer tot ontspanning in mijn volkstuintje. Hier gaan jullie vast ontzettend van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke foto van jullie jongste! En mooie nieuwe header bovenaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he! Zijn van die momentjes die je vast "moet" leggen ;)...
      En dank je ik ben ook erg blij met de header
      Liefs Ilse

      Verwijderen