7 juli 2015

Home SPA voor de juf

Geïnspireerd door de vele leuke ideeën die ik tegen kwam op Pinterest... ben ik voor de 2 juffen alvast aan de slag gegaan. Ik kwam in de aanbiedingsbak van de Trekpleister wat leuke en bruikbare dingen tegen. Samen met nog wat dingen uit ons eigen kastje, vulde ik 2 conserven potten.


Ik deed in iedere pot
 een stuk watten (wattenschijfjes kan ook0
een maskertjes
een nagellak
een mini douchgel
een mini bodylotion
een labelo (niet op de foto)
en wat wattenstaafjes





Label eraan en klaar...
Straks nog een folietje eromheen en leuke slingers en dan kunnen de juffen verrast worden.....


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, en het is handig om mee te nemen op vakantie die kleine flesjes.
    Zullen ze vast blij mee zijn.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee! Ik heb al het plan opgevat om het te gaan maken voor een vriendin, is weer eens wat anders dan wat lekkers of een plantje. Ook handig om er een in voorraad te hebben staan als je onverwacht een kadootje nodig hebt.

    BeantwoordenVerwijderen