18 oktober 2014

Zoete Pindakaas-Banaan Tosti

Als ik recepten tegen kom voor tosti's ben ik gelijk nieuwsgierig...
bij deze dus ook...
Zeker omdat wij een manneke hebben dat nog net niet verslaafd is aan pindakaas... Nou weet ik dat de combi pindakaas-banaan erg lekker is... en bij het recept stond 
"warme pindakaas is lekker... verrassend maar waar..."

Wees nou eerlijk dat vraagt er toch om om uitgetest te worden...
en zo gebeurde het...
en ja op een echte witte boterham... ;)

Besmeer je boterham met pindakaas


Verdeel daar overheen flink wat plakjes banaan en bestrooi deze met kaneel


Even om en om bakken in een hete koekenpan en ons mannetje kon smullen...
Ook ik moest natuurlijk even proeven.
Het is zeker lekker, maar...


.... na 1 heb je er ook wel genoeg van....
leuk om eens voor de afwisseling te maken...



3 opmerkingen:

  1. Leuk, ik zal het eens proberen voor onze kleine meid.
    Ze vind tosti altijd zo lekker, maar bij ons is het eigenlijk altijd met kaas ;)

    Pindakaas is ook favoriet, dus ga het snel eens proberen voor haar!

    Fijn weekend en fijne vakantie.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,

    Hier zijn de kids ook dol op pindakaas.
    Een grote tosti-favoriet hier is: brood besmeren met pindakaas, een flinke lik chilisaus of een beetje sambal eroverheen en dan nog een plakje kipfilet er op.
    Tosti van maken en hmmm je hebt een "tosti kipsate"

    Groetjes Lise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt zo lekker dat ik het ook maar eens ga uitproberen...
    Ik wens je een heerlijke zondag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen