26 september 2014

Hortensiakrans

Ik ben dol op hortensia's, er staan er dus ook vele in onze tuin... 
in het voorjaar geniet ik van de prille knoppen
met hun beloftes
in de zomer genieten we van grote en prachtige bloemen
in de herfst geniet ik nog even van de veranderde kleuren,
maar dan knip ik er altijd snel wat vanaf...
om een krans te maken...






Zo kunnen we langer genieten van deze prachtige bloemen 
en hebben we een gratis decoratie in huis die lang mee kan en waarschijnlijk op diverse plekken in huis een plekje zal krijgen!

1 opmerking:

  1. Mooi geworden! Ik was het dit jaar ook weer van plan om zo'n krans te maken. Had veel veel hortensia bloemen in de tuin alleen waren ze hier al snel niet mooi meer. Bruine plekken erin echt jammer.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen