6 mei 2013

Eetschrijven: Ik Kies Kapitaalkrachtig

Wat een artikel! 
Een artikel over het IKB-logo (ik kies bewust)
Doet me toch anders kijken naar die logotjes!
Mensen schijnen tegenwoordig niet meer zelf te kunnen verzinnen wat gezond is en niet.... En hebben daarvoor hulp van de producent nodig...
Ik trok me eigenlijk al nooit iets aan van die logo's en vonkjes, omdat ik zelf wel kan verzinnen wat gezond is en wat niet, maar dat er er ook een financieel oogpunt achter zit verbaasd me.... En tja als ik er goed over nadenk.... Waarom verbaasd 't me ook nog?

Eetschrijven: Ik Kies Kapitaalkrachtig

2 opmerkingen:

  1. Whow zeg, dat is me toch wat. Ik had soms ook zo iets van, dit is toch ook gezond??? En dan stond dat klavertje of vinkje er niet op. Maar nu is mee veel duidelijk geworden.
    Niet dat ik nou zo lette op die dingen, maar soms vallen ze je op vanwege afwezigheid.
    Goed dat je dit geplaatst hebt. Dank je wel.
    Groetjes
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bijzonder he! Des te meer reden om zulke producten juist niet te kopen ;)

      Verwijderen