14 januari 2013

Glutenvrije brownies

Vriendschap 
vriendschap is iets moois
zeker als je samen dezelfde passie deelt
Laat ik nou een vriendin hebben met wie ik diezelfde passie heb! Zo verrassen we elkaar soms met iets lekkers
dit kreeg ik van de week in mijn handen!

Wat lekker
wat intens

Ga het niet eens proberen te maken
krijg het vast niet zo lekker
misschien is het ook wel zo lekker omdat
je het krijgt

Bedankt!


Het is een brownie, niet heel bijzonder zou je zeggen, 
maar wel als ik je vertel dat hij glutenvrij is... dat is
bijzonder... wat nog bijzonderder is..
hij is verrukkelijk!
Nieuwsgierig naar het recept?
Deze link vertel je alles


3 opmerkingen:

  1. Ohhhh heerlijk een brownie!! Je gaat van zo'n klein stukje al supervol zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk als je dezelfde passie hebt! Ik ben dol op brownies. het liefst een beetje vloeibaar in het midden. Stroperig zeg maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè dames! Kan er ook super van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen