8 november 2012

Kaas-tomaten taartje

Ik zat vorige week wat te snuffelen op de site van Levine opzoek naar iets nieuws en iets lekkers om te maken. Ik kwam toen een recept tegen en het leek me gelijk super. 
Dus dat weekend aan de slag gegaan. En het resultaat is super... krokante korst, smeuige kaas, zoete tomaten bovenop en af toe komt de unieke smaak van basilicum langs in je mond! 
Klaar om de oven in te gaan
en klaar om te eten













Ook maken? Hier vind je het recept. Het leuke van dit recept is dat je er alle kanten op mee op kan. Ik maakte van 1 deeg 2 taartjes. Van de ene helft maakte ik bovenstaand taartje en van het andere deel maakte van het andere deel een appeltaartje. Ook erg lekker. Zelf ben ik meer hartiger aangelegd en ben dus een groter fan van het kaas-tomatentaartje.
Lekker als lunch, als bijgerecht bij de warme maaltijd maar ook heerlijk voor bij een goed glas wijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten